Współpraca - serwis plików
Współpraca przy modyfikowaniu zawartości sterowników silnika oraz skrzyń biegów pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych, maszyn rolnicznych. Oferta skierowana jest do warsztatów, które chciałyby poszerzyć ofertę usługową o: chip tuning stage 1,2,3, tuning dsg, hot start, usuwanie filtra cząstek stałych dpf fap, usuwanie zaworu recyrkulacji spalin egr, wyłączenie obsługi systemu dozowania AdBlue SCR, usuwanie obsługi drugiej sondy lambda w katalizatorach, usuwanie obsługi sondy tlenków azotu NOx w katalizatorach, usuwanie katalizatorów, wyłączenie klap wirowych kolektora dolotowego swirl, wyłączenie przepustnicy powietrza – klapy gaszącej TVA, wyłączenie przepływomierza powietrza MAF, wyłączenie obsługi dodatkowej pompy powietrza SAI oraz układu EVAP, wyłączenie systemu Start Stop, wyłączenie ogranicznika prędkości, wyłączenie systemu monitorowania momentu obrotowego silnika, usunięcie uciążliwych kodów błędów sterownika DTC, przebieg w sterownikach silnika.
Co oferujemy
Współpraca z nami polega na otrzymywaniu indywidualnie modyfikowanych plików, tworzonych na oryginalnym oprogramowaniu swiftec. Mapy są dostosowane do oczekiwań waszych klientów oraz stanu technicznego pojazdu. Nie posiadamy bazy „gotowych” programów. Każda modyfikacja jest indywidualna. Dodatkowo zapewniamy wsparcie techniczne związane usługami, doradztwo przy zakupie sprzętu niezbędnego do przeprowadzania modyfikacji elektronicznych. Z naszych usług korzysta kilkanaście warsztatów z Polski i Europy. Dołącz do naszej rozwijającej się grupy.
Jak to działa?
Współpraca polega na obróbce wysłanego do nas pliku. Odczytujesz plik z pojazdu klienta. Przesyłasz go do nas wraz z opisem pojazdu i modyfikacjami, które mają być wprowadzone. Zmodyfikowany plik przesyłany jest z powrotem do Ciebie. Przed modyfikacją należy skrupulatnie sprawdzić stan techniczny pojazdu, szczególnie przy usługach podniesienia mocy (konieczność podesłania logów dynamicznych pojazdu). Czas oczekiwania na modyfikację od 15 minut do 2 godzin, uzależniony od stopnia skomplikowania modyfikacji.