![AdBlue SCR ecutech chip tuning elektronika pojazdowa samochodowa chiptuning – usuwanie wyłączenie usunięcie programowe fizyczne filtra dpf fap wkład ceramiczny zawór recyrkulacji spalin egr zaślepienie system adblue scr katalizator sondy lambda o2 nox klap wirowych swirl kolektora ssącego przepływomierza maf przepustnicy - klapy gaszącej TVA kodów błędów DTC pompy powietrza SAI system Start Stop Speed Limit Immo – chip tuning podnoszenie mocy diagnostyka komputerowa hamownia drogowa dynomet naprawa sterowników - Sanok Krosno Lesko Brzozów Zagórz Ustrzyki Jasło Przemyśl Rzeszów Rymanów Dynów Strzyżów Podkarpacie Podkarpackie - Wszystkie marki Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Dodge, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Porsche, Range Rover, Renault, Rover, Rolls-Royce, Seat, Skoda, Smart, Subaru, Suzuki, Toyota, Vauxhall, Volkswagen, Volvo Monitorowanie momentu obrotowego torque monitoring ecutech chip tuning elektronika pojazdowa samochodowa chiptuning – usuwanie wyłączenie usunięcie programowe fizyczne filtra dpf fap wkład ceramiczny zawór recyrkulacji spalin egr zaślepienie system adblue scr katalizator sondy lambda o2 nox klap wirowych swirl kolektora ssącego przepływomierza maf przepustnicy - klapy gaszącej TVA kodów błędów DTC pompy powietrza SAI system Start Stop Speed Limit Immo – chip tuning podnoszenie mocy diagnostyka komputerowa hamownia drogowa dynomet naprawa sterowników - Sanok Krosno Lesko Brzozów Zagórz Ustrzyki Jasło Przemyśl Rzeszów Rymanów Dynów Strzyżów Podkarpacie Podkarpackie - Wszystkie marki Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Dodge, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Porsche, Range Rover, Renault, Rover, Rolls-Royce, Seat, Skoda, Smart, Subaru, Suzuki, Toyota, Vauxhall, Volkswagen, Volvo](https://ecutech.pl/wp-content/uploads/2018/03/ecu_edc17.jpg)
Monitorowanie momentu obrotowego
Wyłączenie systemu monitorowania momentu obrotowego. Dzięki tej funkcji sterownik silnika ecu może wykryć, czy wartości momentu obrotowego są zgodne z wcześniej zdefiniowanymi. W przypadku nieprawidłowej modyfikacji oprogramowania w innym warsztacie, sterownik może wykryć nieprawidłowości i samochód przejdzie w tryb awaryjny. Jeśli masz taki problem po niepoprawnej modyfikacji to jesteśmy wstanie to naprawić.
Proces usuwania monitorowania momentu obrotowego
Przed przystąpieniem do wyłączenia monitorowania momentu obrotowego przeprowadzana jest diagnostyka pojazdu mająca na celu usunięcie błędów związanych z wadliwym oprogramowanie. Kolejnym krokiem jest wyłączenie zawartości sterownika silnika odpowiadającej za obsługę monitorowania momentu obrotowego. Wykonane jest to za pomocą oryginalnego specjalistycznego oprogramowania i sprzętu.
Usuwanie monitorowania momentu obrotowego dla pojazdów
-
Alfa Romeo
-
BMW
-
Citroen
-
Fiat
-
Ford
-
Honda
-
Hyundai
-
Iveco
-
Jaguar
-
Jeep
-
Kia
-
Land Rover
-
Maserati
-
Mercedes
-
Nissan
-
Opel
-
Peugeot
-
Renault
-
Toyota
-
Volvo
Kompleskowa usługa
Wyłączenie systemu monitorowania momentu obrotowego łącznie z korektą programu sterującego pracą silnika.
Obsługa wszystkich marek
Usuwanie monitorowania momentu obrotowego pojazdów z silnikami diesla i najnowszymi sterownikami silnika.
Atrakcyjne ceny
Atrakcyjne ceny na usługę usunięcia systemu monitorowania momentu obrotowego. Możliwość zniżek na pozostałe usługi.
Gwarancja
Gwarancja 100% poprawnie wykonanej usługi wyłączenie monitorowania momentu obrotowego.