Usuwanie zaworu egr
Programowe i fizyczne wyłączenie zaworu recyrkulacji spalin egr. Usuwamy zawory egr sterowane podciśnieniowo jak i te sterowane elektrycznie. Możliwość zaślepienia zaworu egr. Diagnostyka poprawności działania zaworu egr.
Proces usuwania zaworu recyrkulacji spalin egr
Przed przystąpieniem do usunięcia zaworu recyrkulacji spalin egr przeprowadzana jest diagnostyka pojazdu. Ma to na celu sprawdzenie poprawności działania egr oraz usunięcie błędów związanych z zaworem. Kolejnym krokiem jest wyłączenie zawartości sterownika silnika odpowiadającej za obsługę zaworu egr. Wykonane jest to za pomocą oryginalnego specjalistycznego oprogramowania i sprzętu. Po takim zabiegu usuwamy fizycznie lub zaślepiamy zawór egr.
Jak działa zawór recyrkulacji spalin egr
Zawór recyrkulacji spalin egr jest urządzeniem kontrolującym emisję spalin. Ma na celu redukcję emisji tlenków azotu NOx w celu uregulowania coraz bardziej rygorystycznych norm emisji spalin. Modyfikacja oprogramowanie umożliwia usunięcie funkcjonalności zaworu egr w celu pozbycia się problemów związanych z tym urządzeniem. Zawór egr tworzy pętlę zwrotną kolektora wydechowego z kolektorem dolotowym w celu recyrkulacji spalonych gazów. egr posiada elektrozawór sterujący, który z kolei sterowany jest przez sterownik silnika ECU. ECU uruchamia zawór za pomocą cyklu żądania w celu otwarcia zaworu i dopalenia gazów spalin. Czujnik ciśnienia bezwzględnego w dolocie jest wykorzystywany do mierzenia ilości dodatkowego gazu, który następnie podaje się do ECU jako środek kontrolny.
Problemy z zaworem recyrkulacji spalin egr
Zawór recyrkulacji spalin egr nieustannie pracuje ze spalinami, które mają dużą zawartość sadzy. Sadza w gazach powoduje gromadzenie się osadów węgla wokół obszaru roboczego zaworu, co z kolei powoduje, że zawór ma tendencję do blokowania się w różnych pozycjach. Aby uzyskać pełną wydajność silnika, zawór egr jest zamknięty. Zablokowany egr może zakłócać pracę turbosprężarki, ponieważ dostarcza informacji zwrotnych prosto do kolektora dolotowego i w rezultacie może powodować problemy związane z redukcjami mocy.
Korzyści z usunięcia zaworu recyrkulacji spalin egr
- Przywrócenie mocy silnika.
- Obniżenie spalania oleju napędowego.
- Zapobieganie osadzania sadzy w kolektorze dolotowym. Uszkodzony egr tworzy znacznie większe osady sadzy.
Usuwanie egr dla pojazdów
Usuwanie egr dla silników
-
Alfa Romeo / Fiat / Lancia – JTD JTDM MJTD
-
Audi / Seat / Skoda / Volkswagen TDI
-
Bmw / Mini – TDS D
-
Chrysler / Dodge / Jeep – CRD
-
Citroen / Peugeot – HDI eHDI
-
Ford / Mazda – TDDI TDCI MZCD
-
Hyundai / Kia – CRDI
-
Honda – CTDI D-TEC
-
Ivevo – HPI HPT
-
Jaguar / Land Rover / Range Rover – D
-
Mercedes – CDI
-
Mitsubishi – DI-D
-
Opel / Chevrolet / Saab – CDTI TTID
-
Renault / Dacia / Nissan – DCI
-
Subaru – D
-
Suzuki – DDIS
-
Toyota / Lexus – D4D DCAT
-
Volvo – D5 D
Kompleskowa usługa
Programowe wyłączenie zaworu egr oraz zaślepienie egr.
Obsługa wszystkich marek
Usuwanie zaworu egr dostępne dla wszystkich marek pojazdów.
Atrakcyjne ceny
Atrakcyjne ceny na usługę usunięcia zaworu egr. Możliwość zniżek na pozostałe usługi.