Usuwanie filtra dpf fap
Oferujemy programowe i fizyczne usuwanie filtra cząstek stałych dpf fap. W przeciwieństwie do konkurencji nie usuwamy całej tablicy błędów co w rezultacie skutkuje brakiem diagnostyki w przyszłości. Obsługa filtra jest wyłączana profesjonalnie umożliwiając pełną diagnostykę pojazdu. Ponadto oferujemy usunięcie czujnika różnicowego filtra, wyłączenie czujników temperatury, wyłączenie systemu dozującego dodatek eolys do filtra fap, usunięcie wkład ceramiczny. Awaryjna regeneracja filtra cząstek stałych dpf fap. Poprawiamy nieudane modyfikacje innych warsztatów spowodowane: kopceniem na czarno, białym dymem o zapachu oleju napędowego, przyrastaniem oleju silnikowego, palącymi się kontrolkami filtra cząstek stałych, check engine, spadkami mocy. Obsługujemy prawie wszystkie marki pojazdów osobowych i dostawczych: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Dodge, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Porsche, Range Rover, Renault, Seat, Skoda, Smart, Subaru, Suzuki, Toyota, Vauxhall, Volkswagen, Volvo oraz inne.
Proces usuwania dpf fap
Przed przystąpieniem do usunięcia filtra cząstek stałych przeprowadzana jest diagnostyka pojazdu mająca na celu usunięcie błędów związanych z filtrem. Ponadto diagnostyka ma również na celu wyszukanie innych problemów związanych z pracą silnika, wpływającą na spadek mocy lub nierówną pracą. Podczas procesu usuwania wykonywane jest awaryjne wypalenie zawartości filtra lub jego reset. Kolejnym krokiem jest wyłączenie zawartości sterownika silnika odpowiadającej za obsługę filtra cząstek stałych i regenerację. W rezultacie pojazd zachowuje się tak jakby fabrycznie był bez filtra cząstek stałych. Wykonywane jest to wszystko za pomocą oryginalnego specjalistycznego oprogramowania i sprzętu w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Po wyłączeniu programowym filtra przystępujemy do usuwania fizycznego wkładu ceramicznego. Kolejnym krokiem są testy drogowo diagnostyczne mające na celu sprawdzenie poprawności przeprowadzonych modyfikacji.
Jak działa filtr cząstek stałych dpf fap
Systemy dozowania dodatku do filtra fap
Przyczyny awarii filtra dpf fap
- Niesprawne czujniki temperatury dpf fap.
- Niesprawny czujnik różnicy ciśnień dpf fap.
- Brak dodatku w paliwie.
- Wysoki przebieg pojazdu.
- Lejące wtryskiwacze, nieszczelności na zaworach silnika, nieszczelności smarowania turbosprężarki.
- Użytkowanie w ruchu miejskim.
Korzyści z usunięcia dpf fap
- Brak kosztownej wymiany filtra dpf fap.
- Zmniejszenie zużycia paliwa.
- Brak utraty mocy silnika.
Usuwanie dpf fap dla pojazdów
Programowe i fizyczne usunięcie filtra dpf fap
-
Alfa Romeo
-
Audi
-
BMW
-
Citroen
-
Dacia
-
Fiat
-
Ford
-
Honda
-
Hyundai
-
Iveco
-
Kia
-
Lancia
-
Land Rover
-
Lexus
-
Mazda
-
Mercedes – Benz
-
Mitsubishi
-
Opel
-
Peugeot
-
Range Rover
-
Renault
-
Saab
-
SEAT
-
Skoda
-
Subaru
-
Suzuki
-
Toyota
-
Vauxhall
-
Volkswagen
-
Volvo
Usuwanie dpf fap dla silników
-
Alfa Romeo / Fiat / Lancia – JTD JTDM MJTD
-
Audi / Seat / Skoda / Volkswagen TDI
-
Bmw / Mini – TDS D
-
Chrysler / Dodge / Jeep – CRD
-
Citroen / Peugeot – HDI eHDI
-
Ford / Mazda – TDDI TDCI MZCD
-
Hyundai / Kia – CRDI
-
Honda – CTDI D-TEC
-
Ivevo – HPI HPT
-
Jaguar / Land Rover / Range Rover – D
-
Mercedes – CDI
-
Mitsubishi – DI-D
-
Opel / Chevrolet / Saab – CDTI TTID
-
Renault / Dacia / Nissan – DCI
-
Subaru – D
-
Suzuki – DDIS
-
Toyota / Lexus – D4D DCAT
-
Volvo – D5 D
Kompleskowa usługa
Programowe wyłączenie i fizyczne usunięcie filtra cząstek stałych dpf fap.
Obsługa wszystkich marek
Usuwanie filtra cząstek stałych dostępne dla wszystkich marek pojazdów.
Atrakcyjne ceny
Atrakcyjne ceny na usługę usunięcia filtra cząstek stałych. Możliwość zniżek na pozostałe usługi.
Gwarancja
Gwarancja 100% poprawnie wykonanej usługi usunięcie filtra dpf fap.