Chip tuning Lesko
Chip tuning silników diesla i benzynowych włącznie z pojazdami z rocznika 2021. Począwszy od podstawowych modyfikacji oprogramowania sterującego silnikiem pod kątem zwiększenia mocy i momentu obrotowego do indywidualnych strojeń np. pod montaż większej turbosprężarki, wydajniejszych wtryskiwaczy, większego intercoolera, wydechu sportowego. Wszystkie modyfikacje opracowywane są na podstawie testów drogowo-diagnostycznych i pomiarów z hamowni drogowej Dynomet. Pozwala to określić stan techniczny pojazdu i dostosować stopień modyfikacji do zużycia podzespołów. Nie wgrywamy gotowych programów niewiadomego pochodzenia, które łatwo pobrać z internetu. W większości przypadków takie programy mogą poważnie uszkodzić silnik i inne podzespoły. Zastanów się czy warto ryzykować.
Chip tuning dla silników
-
Alfa Romeo / Fiat / Lancia – JTD JTDM MJTD
-
Audi / Seat / Skoda / Volkswagen TDI T FSI TFSI
-
Bmw / Mini – TDS D
-
Chrysler / Dodge / Jeep – CRD
-
Citroen / Peugeot – HDI
-
Ford / Mazda – TDDI TDCI MZCD
-
Hyundai / Kia – CRDI
-
Honda – CTDI D-TEC
-
Ivevo – HPI HPT
-
Jaguar / Land Rover / Range Rover – D
-
Mercedes – CDI
-
Mitsubishi – DI-D
-
Opel / Chevrolet / Saab – CDTI TTID
-
Renault / Dacia / Nissan – DCI
-
Subaru – D
-
Suzuki – DDIS
-
Toyota / Lexus – D4D DCAT
-
Volvo – D5 D