Chip tuning
- Co obejmuje cena:
- Weryfikacja stanu pojazdu pod kątem zwiększenia mocy i momentu obrotowego silnika
- Pomiar mocy i momentu przed i po modyfikacjach
- Modyfikacja programu sterownika silnika
- Pół roku darmowej diagnostyki
Usuwanie dpf fap
- Co obejmuje cena:
- Diagnostyka pojazdu
- Wyłączenie obsługi filtra cząstek stałych dpf fap, systemu dozowania płynu eolys, czujników dpf fap ze sterownika
- Usunięcie fizyczne filtra dpf fap
- Pół roku darmowej diagnostyki
Usuwanie egr
- Co obejmuje cena:
- Diagnostyka pojazdu
- Wyłączenie obsługi zaworu recyrkulacji spalin egr
- Zaślepienie egr (opcja)
- Pół roku darmowej diagnostyki
Usuwanie AdBlue
- Co obejmuje cena:
- Diagnostyka pojazdu
- Wyłączenie obsługi filtru AdBlue SCR
- lub zmniejszenie zużycia
- Pół roku darmowej diagnostyki
Usuwanie sondy o2 nox
- Co obejmuje cena:
- Diagnostyka pojazdu
- Wyłączenie obsługi drugiej sondy lambda w układzie katalizatora
- Usunięcie obsługi sondy tlenków azotu NOx
- Usunięcie fizyczne katalizatora (opcja)
Usuwanie klap swirl
- Co obejmuje cena:
- Diagnostyka pojazdu
- Wyłączenie obsługi klap wirowych kolektora dolotowego swirl flaps
- Usunięcie fizyczne klap z kolektora ssącego (opcja)
- Pół roku darmowej diagnostyki
Usuwanie przepustnicy
- Co obejmuje cena:
- Diagnostyka pojazdu
- Wyłączenie obsługi klapy gaszącej – przepustnicy powietrza tva
- Usunięcie fizyczne klapy gaszącej
- Pół roku darmowej diagnostyki
Łączenie usług
PROMOCJA !!!- Połącz usługi i oszczędzaj:
- chiptuning + zniżka 50% na usunięcie dpf egr swirl tva adblue
- usuwanie dpf + zniżka 50% na chiptuning egr swirl tva adblue
- Rok darmowej diagnostyki
Diagnostyka komputerowa
- Co obejmuje cena:
- Komputerowy test wszystkich sterowników
- Odczyt i kasowanie błędów
Testy drogowe diagnostyczne
- Co obejmuje cena:
- Diagnostyka pojazdu
- Testy drogowo diagnostyczne pojazdu
Hamownia Dynomet
- Co obejmuje cena:
- Pomiar mocy i momentu obrotowego silnika
- Pomiar przyspieszeń
Naprawa sterowników
- Co obejmuje cena:
- Testy sterownika
- Naprawa uszkodzeń sterownika
FAQ
Czy chiptuning jest bezpieczny dla silnika?
Tak, podniesienie mocy jest w pełni bezpieczne dla sprawnego silnika. Po pierwsze nie wgrywamy gotowych niebezpiecznych programów z internetu. Ponadto modyfikacjom poddawane są tylko w pełni sprawne pojazdy, które przejdą testy drogowo-diagnostyczne i pomiary na hamowni. W rezultacie daje to pewność, że program przygotowany dla konkretnego pojazdu nie będzie powodował jakichkolwiek problemów.
Co jeśli nie zadowolą mnie osiągi pojazdu po chip tuningu?
Każdy pojazd modyfikujemy do pełnej satysfakcji klienta. Ponadto w przypadku niezadowolenia z osiągniętych rezultatów istnieje możliwość zrezygnowania z usługi. Wgrywamy oryginalną zawartość sterownika silnika. W rezultacie klient ponosi tylko koszt diagnostyki oraz hamowni.
Czy można cofnąć poczynione zmiany?
Tak, na życzenie klienta pojazd może być przywrócony do stanu z przed modyfikacji. Należy mieć na uwadze, że w przypadku usunięcia filtra cząstek stałych konieczne będzie jego ponowny montaż w pojeździe.
Czy możliwa będzie diagnostyka pojazdu po usunięciu dpf?
Tak, po usunięciu filtru cząstek stałych dpf możliwa będzie pełna diagnostyka pojazdu. W przeciwieństwie do innych warsztatów nie usuwamy tablicy kodów błędów, w rezultacie uniemożliwiając diagnostykę. Warsztaty, które korzystają z darmowych programów pobranych z internetu kuszą niską ale konsekwencje błędnych modyfikacji mogą okazać się bardzo kosztowne. Po pierwsze pojazd modyfikujemy na oryginalnym sprawdzonym oprogramowaniu i sprzęcie firm Swiftec Magicmotorsport I/O Terminal Dynomet który zapewnia jakość i niezawodność. Zastanów się dlaczego inni nie chwalą się na czym pracują 🙂 Ponadto należy mieć na uwadze, że poprawność przeprowadzonej modyfikacji wychodzi na jaw czasami po dłuższym okresie czasu. W związku z tym mamy dużą liczbę napraw na poprawianie modyfikacji poczynionych przez konkurencję. W rezultacie najczęstsze błędy to: brak możliwości diagnozy lub nieprawidłowe działanie innych podzespołów pojazdu w wyniku błędnie przeprowadzonych zmian w oprogramowaniu sterownika, kopcenie na biało lub czarno, palące się kontrolki, spadki mocy, uszkodzone turbosprężarki czy wreszcie zatarte silniki przez problemy z stanem olejem. Zastanów się czy warto ryzykować dla niższej ceny?
Kupiłem pojazd w którym ktoś źle usunął dpf
Możemy zweryfikować poprawność usunięcia filtra cząstek stałych, zaworu egr, klap wirowych swirl, klapy gaszącej – przepustnicy, systemu AdBlue, chip tuningu również wielu innych modyfikacji. Jeśli masz wątpliwości, i wydaję się że, Twój pojazd nie działa jak powinien to zgłoś się do nas. W przypadku wykrycia błędnych modyfikacji, przywrócimy pojazd do stanu fabrycznego i zmodyfikujemy go ponownie.